ח"כ ביטן: "כל הצעירים נגדנו, אז ניקח להם את הבילויים בשבת?"

ישראל פריי 3 Comment on ח"כ ביטן: "כל הצעירים נגדנו, אז ניקח להם את הבילויים בשבת?"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דחיית העלאת הצעת חוק השבת להצבעה בכנסת, לא מנעה את הסערה שפרצה בדיון במליאה. הדיון עלה לטונים גבוהים תוך הטחת האשמות ועלבונות של חלק מהמשתתפים.

ב"מהדורה המרכזית" התראיינו במשותף חברי הכנסת מיקי זוהר ודוד ביטן ממפלגת הליכוד, הראשון יוזם ומוביל ההצעה, והאחרון מתנגד חריף לה. לאחר שזוהר חזר על מחויבותו לחוק ועל אמונתו בצדקת הדרך, תקף ביטון: "זה מדרון חלקלק שייפגע בליכוד ובמדינה".

"זה לא יימנע חילולי שבת", טען ח"כ ביטון, "התוצאה היא שאנשים יפסיקו לקנות בערים יהודיות וילכו לערים ערביות. ההצעה פוגעת בליכוד ובמדינה באופן משמעותי. זה חוק שהחרדים לא העזו להעלות, להפר את הסטטוס קוו. זה לא תפקיד שלנו".

ביטון הציע אלטרנטיבות לתמיכה בעסקים הסגורים בשבת, דוגמת הנחה בארנונה או הטבות במיסוי. והביע חשש מתביעות ושיסוי עסקים אלו באלו שיתעוררו בעקבות אישור החוק.

בין יתר הטיעונים נגד החוק אמר ביטן לזוהר את הדברים הבאים: "אנחנו בליכוד לא יכולים להפסיד את הצעירים והעולים. הצעירים גם ככה נגדנו בגלל הדיור – אנחנו צריכים לקחת להם גם את מקומות הבילויים…?!".

האזינו:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    באיזה מקום ברשימת הליכוד נמצא ח"כ ביטן שהוא כזה בלחץ?

  2. 2

    אז תנו להם דיור במקום שבת!!!!!

  3. 1

    בושה וחרפה!!!
    אדוני ח"כ נכבד האם זה מה שאתה משדר לציבור? לך אין עקרונות? אתה חושב כל הזמן רק מה הציבור יאמר על זה? ע"ז נאמר פני הדור כפני הכלב…